حرف آخرم همینـــه בوستت בارم ..



╭∩╮(︶︿︶) دخیــــ تخســـ ╭∩╮

†◀میــ ـخوای جُلــ ــوم وایســ ــی وَلـ ــی پاهــ ـات شُـــ ـلهـ ⚠ ِحرفـ ـاتو جُــلو روم بِــ ــزَن اگـ ـِـه لاپـــات پُــ ـره▶†

بزار حالا که میرم  یه چیزو اعتراف کنم...

  בوستت בارم ..

همه میخوان ᓆ ـیـבتو  بزنم..

اما نمیزنم...

آره شــاید هیچــــــوقت مال من  نشے ...

اما میخوام که בوستت  داشتـہ باشم ...

همه میگن  فراموشش کن  میگم نمیتونم شدنے نیست..

اما دروغ میگم!

میتونم میشه اما  مــــــــــن نمی خوام

نمی خوام فراموشت کنم...

 اشکال نداره

زجر میکشم اماتو בلم نگه میدارمت...

این همه مدت با  نداشتنت عاشقت موندم...

شماهایی که میگید  لیاقتت بیشتر از ایناست

من حرف از لیاقت نمیزنم

حرف من  عشـᓆــہ...

چیزی که همتون فکر میکنید تجربه اش کردید

اما فقط فکر میکنید همین!

عشـᓆـم

میخوام حرف آخرم و بزنم..

 از همه چیزم به خاطرت گذشتم...

 غرورم 

شخصیتم

 الانم فقط فقط و   زنـבگیم  مونده

که از اونم به خاطـــــــــرت میگذرم

هیچکدوم و نتونستی ببینی 

اما مهم نیست  عشـᓆـم....

من  از اینا نگذشتم که  بیای سمتم

گذشتم که چون وظیفه 

عاشـᓆــہ

که به خاطر عشقش از همه چیز بگذره...

شاید خیــــــــلی زود عاشقت شدم

 اما عشـᓆـم بچـہ گانـہ نبوב و نیست 

 همیــــــــــــــــــــــــטּ 



نظرات شما عزیزان:

tamanna
ساعت22:02---12 مهر 1394
×یه سـریـ×
~قرصـایـ‌~
×خـواب آور×
~یه ســریـ~
×فکرایـ×
~خــواب بـُــر~


ghazal
ساعت2:05---12 شهريور 1394
سلام
همه ی پیاما لایک داره عزیز
خیلی خوشحال میشم به من هم سر بزنی ممنون


tamanna
ساعت17:05---2 شهريور 1394
لینکی آجی ژون

fatemeh
ساعت15:52---31 مرداد 1394
زیبااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا بود

داداشی رضا
ساعت21:48---30 مرداد 1394
الهی سایت از سرم کم نشع قربونت بره داداش اگه شمارمو داری زنگ بزن چون معلوم نیس م همو ببینیم یا نه اخه وقتی من میام تو نیسنی باز وقتی تو میای من نیستم فدات شم الهی

ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت17:16---30 مرداد 1394
ﺳﻼﻡ
ﻭﺏ ﺧﻮﺑــے ﺩﺍﺭے...ﻣﻤﻨﻮﻥ ﮎ ﺑھﻢ ﺳﺮﺯﺩے...
ﻣﻦ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﻟﺠﻨﮏ ﮐﺮﺩﻡ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






23:17|Ŧคtє๓є|



Mr.skull